دانلود پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی

تهران آی تی / پروژه / دانلود پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی
دانلود پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی

دانلود پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی

دانلود پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی، از آنجایی که یکی از مقاصد هر کشور رسیدن به سطح بالایی از تجارت الکترونیکی است پرداخت الکترونیکی یکی از مهمترین ارکان تجارت الکترونیکی است و بدون این رکن تجارت الکترونیکی کامل نمی شود. این تحقیق میزان پذیرش و استفاده از پرداختهای همراه را با تمرکز بر فناوری های بلیط تلفن همراه در محیط حمل و نقل عمومی بررسی میکند. ما با در نظر گرفتن تحقیقات پیشین دربارهء سابقهء پذیرش استفاده از فناوری در کاربران و با هدف گسترش دانش از طریق مشارکت خلاقانه، به تحقیق دربارهء پیش بینی های اصلی در اهداف استفاده از خریدن با تلفن همراه و روابط میان این پیش بینی ها میپردازیم.

پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی توسط تیم تحقیق و توسعه سایت تهران آی تی در ۱۷ صفحه با فرمت ورد تهیه و تنظیم شده است و هدف ما ارتقا علمی دانشجویان در حوزه تجارت الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی میباشد.

توجه : این پروژه در ۱۷ صفحه با فرمت ورد و پی دی اف تنظیم شده و قابلیت ویرایش دارد.

تصاویر پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل

در این بخش تصاویری از بخش های مختلف پروژه تهیه شده که شامل مقدمه، چکیده، یکی از نمودار های پروژه و موارد دیگر میباشد لطفا از آنها بازدید کنید.

چکیده پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی

چکیده پروژه تجارت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی : این تحقیق میزان پذیرش و استفاده از پرداختهای همراه را با تمرکز بر فناوری های بلیط تلفن همراه در محیط حمل و نقل عمومی بررسی میکند. ما با در نظر گرفتن تحقیقات پیشین دربارهء سابقهء پذیرش استفاده از فناوری در کاربران و با هدف گسترش دانش از طریق مشارکت خلاقانه، به تحقیق دربارهء پیش بینی های اصلی در اهداف استفاده از خریدن با تلفن همراه و روابط میان این پیش بینی ها میپردازیم. مدلهای اصلی مورد ارجاع در این تحقیق، مدل پذیرش فناوری TAM ، مدل انتشار نوآوری DOI و مدل نظریهء یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری UTAUT هستند. مدل جدید پیشنهادی توسط ما مدل یکپارچه پذیرش پرداخت همراه IMMPA نام دارد و بر مبنای مدلهایی که پیش از این اشاره شد، به صورت اختصاصی برای پرداخت با تلفن همراه در حمل و نقل عمومی طراحی شده است. این مدل با ترکیب متغیرها در مدلهای موجود و اضافه کردن متغیرهای جدید براساس پرداخت با تلفن همراه _ خرید بلیط، ایجاد شده است. چارچوب نظری با استفاده از مدلهای معادلهء ساختاری مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که هدف از استفاده از یک فناوری تحت تأثیر کارآمدی، سهولت استفاده و امنیت آن فناوری است. علاوه بر این، کارآمدی به طور همزمان تحت تأثیر سهولت استفاده، همخوانی با ارزشهای کاربران و نیازها و نگرش آنها نسبت به خدمات تلفن همراه است. گذشته از آن، مدلها وجود رابطهء مستقیم میان هدف از استفاده از یک فناوری و استفادهء واقعی آن را تأیید میکنند. پیش بینی جدید، که همان نگرش نسبت به خدمات تلفن همراه است، شامل همان ملزوماتی است که هر برنامهء خرید بلیط همراه باید در این حوزه به آنها رسیدگی کند: اطلاعات کامل، اطلاعات اضافی دربارهء زمان و تأخیرها، سرعت استفاده، محیط کاربری قابل درک و شخصی سازی مسیر. یک عامل تازه شناسایی شدهء دیگر در حوزهء پرداخت همراه، امنیت است. به دلیل آنکه ممکن است مانعی بر سر راه خرید بلیط با تلفن همراه باشد، این عامل باید توسط گردانندگان بازار در نظر گرفته شود. اصالت این مقاله بر درک یک مدل جدید به نام IMMPA است که به طور اختصاصی برای پرداخت همراه در حمل و نقل عمومی طراحی شده است.

راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد