دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان

تهران آی تی / پروژه / دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان
دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان

دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان

در این پست قصد دارم تا دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان را به شما کاربران گرامی سایت تهران آی تی قرار دهم. در اصل با این پروژه میتوانید یک شرکت یا سازمان را همراه با خدماتی که ارائه میدهد معرفی کنید. بدیهی است که این سبک پروژه ها میبایستی شامل معرفی پرسنل، راه های ارتباطی با پرسنل و یا سازمان و شرکت را دارا باشد و کاربران از طریق فرم هایی که در این سایت ها طراحی میشود بتوانند با آن شرکت در ارتباط باشند.

توجه : این پروژه با زبان html و css نوشته شده است و بدون نیاز به نرم افزار خاصی و فقط با مرورگر قابل اجرا است.

از این رو پروژه ای با HTML و CSS به صورت استاندارد طراحی کردیم که به راحتی قابلیت ویرایش داشته باشد و کاربران بتوانند کسب و کار های کوچک،  کسب و کار های های بزرگ، شرکت ها و حتی سازمان ها را با آن معرفی کنند.

معرفی صفحات پروژه طراحی سایت معرفی شرکت یا سازمان با HTML

این وب سایت در ۴ صفحه طراحی شده به صورتی که از ساده ترین کد های HTML و CSS در آن استفاده شده با این حال بسیار گرافیک جذاب و حرفه ای دارا است. در ادامه صفحات این سایت را معرفی میکنیم.

  • صفحه اول : صفحه اول هر وب سایتی از مهم ترین صفحات هر سایتی محسوب میشود، در طراحی صفحه اول سعی کرده ایم تا تمام بخش های سایت خود را معرفی کنیم و به آنها لینک دهیم.
  • صفحه معرفی خدمات : در این صفحه خدماتی که شرکت یا سازمان موردنظر ما ارائه میدهد را معرفی میکنیم.
  • صفحه ارتباط با ما : در این صفحه راه های ارتباطی با سازمان و پرسنل را مشخص کرده ایم.
  • صفحه در باره ما : یکی از مهم ترین صفحات هر سایتی است که در آن کسب و کار یا شرکت خود را همراه با پرسنل آن معرفی میکنیم.

دمو پروژه طراحی سایت شرکت یا سازمان

در بخش زیر ۴ تصویر مشاهده میکنید که هر تصویر یکی از صفحاتی که طراحی کرده ایم را نمایش میدهد. لطفا از این تصاویر دیدن فرمایید.

نکات مثبت پروژه

  • دارا بودن منو جذاب از نوع دراپ دان
  • دارا بودن فرم ارتباط با ما
  • دارا بودن کنسول معرفی پرسنل به صورت کاربردی
  • دارا بودن گالری تصاویر
  • دارا بودن نقشه یا همان نمایش لوکیشن به کاربران
  • دارا بودن بحش تبلیغات جهت بازاریابی

مثل آب خوردن پروژه HTML شرکتی را اجرا کنید و یا ویرایش کنید

شما میتوانید مثل آب خوردن پروژه HTML شرکتی را اجرا کنید و یا ویرایش کنید. از آنجا که پروژه های طراحی سایت با HTML همگی کلاینت ساید هستند به راحتی با هر ویرایشگری حتی نوت پد میتوانید آن را ویرایش کنید و برای اجرای آن نیز کافی است روی صفحه index.html که صفحه اول سایت میباشد کلیک کنید تا روی مرورگر شما اجرا شود.

بهتر است پروژه خود را روی مرورگر های آپدیت شده فایر فاکس یا گوگل کرم اجرا کنید تا بهترین خروجی آن را مشاهده کنید.

نمایش دمو پروژه به صورت فیلم

در این فیلم سعی شده تا کلیه صفحات وب سایتی که طراحی کرده ایم را نمایش دهیم لطفا از این فیلم دیدن فرمایید.

لطفا از فیلم مربوط به دانلود پروژه HTML شرکت یا سازمان دیدن فرمایید
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد