دانلود مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات + پاورپوینت و فیلم آموزشی

تهران آی تی / مقاله / دانلود مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات + پاورپوینت و فیلم آموزشی
دانلود مقاله هوش تجاری

دانلود مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات + پاورپوینت

دانلود مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات + پاورپوینت، این مقاله در سایت مشهور elsevier منتشر شده که مقاله انگلیسی ۲۶ صفحه و ترجمه آن ۲۷ صفحه است که دارای ترجمه بسیار روان بوده و توسط دانشجویان رشته فناوری اطلاعات ترجمه شده. و در باره مطالب زیر به بحث میپردازد :

توجه : این مقاله یکی از ۲۰ مقاله برتر دز زمینه هوش تجاری و بیگ دیتا در مجله الزویر میباشد.

  • یک سیستم اطلاعاتی جامع بزرگ که می تواند اطلاعات سلامتی را بخواند و ابزارهایی برای تحلیلگران برای انجام آزمایشات فراهم کند و داده های سلامتی را با استفاده از ابزار مورد نظر خود تجزیه و تحلیل کند.
  • یک رابط کاربری که کاربر را قادر می سازد داده ها را برای تجزیه و تحلیل به Hadoop ارسال کند.
  • خلاصه ای از وضعیت فعلی در تجزیه و تحلیل داده های مراقبت های بهداشتی.
  • سه مطالعه تحلیلی در مورد چگونگی وضعیت های مختلف از لحاظ سلامت و مراقبت های بهداشتی در حال انجام در ایالت های مختلف.
  • رتبه بندی کشورها بر اساس متغیرهای مختلف سلامت در میان دیگر بحث های تحلیلی بصری (که همه در مقاله ارائه شده).
  • یک روش جدید آزمایش شده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، که بیشتر از داده های مراقبت های بهداشتی که قابلیت استفاده مجدد را دارد استفاده میکند.
  • ایجاد یک همبستگی آماری بالا بین رتبه بندی سیگار و چاقی و سلامت ایالت ها و پیش بینی های انجام شده با استفاده از رگرسیون خطی.

توجه : این مقاله توسط دانشجویان رشته فناوری اطلاعات ترجمه شده و از کیفیت بالایی بر خوردار است.

مشخصات مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا انگلیسی

عنوان مقاله : Assessing the Quality of Service Using Big Data Analytics: With Application to Healthcare

تعداد صفحات مقاله : ۲۶ صفحه

مجله منتشر کننده مقاله : ELSEVIER

تارنمای ایندکس کننده : ساینس دایرکت برای مشاهده مقاله در ساینس دایرکت اینجا کلیک کنید

مشخصات مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا فارسی

عنوان مقاله : ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ

تعداد صفحات مقاله : ۲۷ صفحه

فرمت مقاله :فرمت مقاله به صورت doc و pdf میباشد که قابلیت ویرایش دارد

توجه : این مقاله دارای فایل پاور پوینت مخصوص ارائه با قابلیت ویرایش دارد.

چکیده مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا

چکیده مقاله ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ بسیاری از صنایع روی موج داده های بزرگ سوار می شوند چون دوران جدیدی از تصمیم گیری مبتنی بر داده ها ایجاد شده است. تجزیه و تحلیل داده ها بزرگ به سرعت در حال رسیدن به صنعت، دانشگاه و دولت است؛ عرضه مراقبت های بهداشتی نیز از این قضیه متفاوت نیست. در این مقاله، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای داده های مراقبت های بهداشتی که از منابع مختلف جمع آوری شده اند را برای به دست آوردن هوش مورد نیاز استفاده میکند و بهترین شیوه ها در این حوزه (با استفاده از ابزارهای جدید در داده های ویژه سلامت) درک میشود. ایالات متحده به طور پیوسته از پیشرفت های بالقوه ای برای افزایش کیفیت خدمات بهداشتی خود (QoS) استفاده میکند. تغییرات اخیر در قوانین به اشتراک گذاری داده مانند قانون سلامت مقرون به صرفه (ACA)، قوانین بازی را تغییر داد و ایالات متحده مجموعه جدیدی از متغیرهای کیفی قابل اندازه گیری سلامتی را ارائه داد که دیگر نمیتوان از آنها چشم پوشی کرد. افرادی که بیمه درمانی ندارند، حتی اگر علائم بیماری را احساس کنند، از رفتن به کلینیک چشم پوشی میکنند؛ افراد جوان سالم دارای بیمه هم می توانند رفتار مشابهی داشته باشند. کارشناسان بهداشتی به طور دائم توصیه می کنند که به سلامتی خود با مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه توجه بیشتری کنید. این مقاله در سه مطالعه تجربی، تاریخچه اطلاعات سلامتی سراسر کشور را بررسی می کند. QoS پزشکی برای چندین ایالت در ایالات متحده با استفاده از زیرساخت های تحلیلی مخصوص مراقبت های بهداشتی ارزیابی میشود، پیش بینی ها و ارتباطات برای فعالیت های مراقبت های بهداشتی آینده ارائه داده میشود و بینش ها و بهترین شیوه های اطلاعاتی را فراهم می کند.

توجه : این مقاله دارای فیلم ارائه میباشد که باعث فهم سریع مقاله در زمان کوتاه میشود.

فایل ارائه، پاورپوینت مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا

در ساخت پاورپوینت مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا، سعی شده تا کلیه قواعد مربوط به ایجاد یک پاورپوینت جهت ارائه علمی رعایت شود و همچنین دارای گرافیک جذاب و جملات روان باشد و توانایی انتقال مفاهیم را به مشاهده کنندگان را دارا باشد.

تعداد صفحات فایل ارائه : ۵۶ صفحه

فرمت فایل ارائه : pptx یا همان پاورپوینت و pdf با قابلیت ویرایش

 تصاویر پاورپوینت مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا

تصاویری که مشاهده میکنید مربوط با پاورپوینت پروژه میباشد که شامل بخش های مختلفی میشود و از نکات مهم و مثبت آن طراحی و گرافیک زیبای آن همراه با رعایت اصول فنی ارائه میباشد.

فیلم ارائه مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات

این مقاله دارای  فیلم ارائه میباشد و با مشاهده این فیلم میتوانید به راحتی با موضوع مقاله ارتباط برقرار کنید و در مدت زمان کوتاهی بر روی آن تسلط پیدا کنید.

لطفا از فیلم مربوط به دانلود مقاله هوش تجاری در حوزه بیگ دیتا | ارزیابی کیفیت خدمات + پاورپوینت و فیلم آموزشی دیدن فرمایید

محتویات این محصول

  • مقاله اصلی به زبان انگلیسی
  • ترجمه مقاله به زبان فارسی با فرمت ورد – با قابلیت ویرایش
  • ترجمه مقاله به زبان فارسی با فرمت PDF – با قابلیت ویرایش
  • پاورپوینت مقاله -با قابلیت ویرایش
  • فیلم کامل ارائه مقاله
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد