پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining

تهران آی تی / پروژه / پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining
پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining

پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining

پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining یکی از کامل ترین پروژه ها ، پایان نامه های سایت تهران آی تی با موضوع سیستم خبره ، هوش مصنوعی ، داده کاوی یا data mining میباشد این پروژه دارای فرمت ورد ، داک ، پی دی اف میباشد که با نرم افزار ورد قابل ویرایش است این پروژه در ۸۴ صفحه تدوین شده است و تمامی قوانین و اصول مربوط به یک پروژه ، پایان نامه در آن رعایت شده است موضوع اصلی این پروژه داده کاوی در حوزه پزشکی و سلامت میباشد که برای اولین بار توسط تیم تحقیق و توسعه سایت تهران آی تی در اختیار دانشجویان گرامی قرار گرفته شده است .

توجه : این پروژه دارای فرمت داک ، ورد ، پی دی اف میباشد که قابلیت ویرایش دارد.

چکیده پروژه داده کاوی در حوزه پزشکی و سلامت

در طول دهه گذشته با پیشرفت روز افزون کاربرد پایگاه داده ها، حجم داده های ثبت شده به طور متوسط هر ۵ سال ۲ برابر می شود. در این میان سازمان هایی موفقند که بتوانند حداقل ۷% داده هایشان را تحلیل کنند . تحقیقات انجام یافته نشان داده است که سازمانها کمتر از یک درصد داده هایشان را برای تحلیل استفاده می کنند . به عبارت دیگر در حالی که غرق در داده ها هستند تشنه دانش می باشند.

پایگاه داده ها در حوزه سلامت نیزحاوی میزان وسیعی از داده های بالینی است که کشف ارتباطات و الگو ها در آن میتواند به دانش جدید پزشکی بیانجامد. امروزه با توجه به ظهور نظام های اطلاعات یکپارچه و رشد فن اوری اطلاعات، این مهم بیش از پیش نمایان شده است.داده کاوی از جمله پیشرفت های فن آوری در راستای مدیریت داده ها است و استفاده گسترده از سیستم های اطلاعات و پایگاه های داده، ادغام آن را باشیوه های سنتی به یک الزام تبدیل کرده است.هدف ما این است تا به بررسی مفاهیم مرتبط داده کاوی و کاربرد ان در حوزه سلامت پرداخته شود

توجه : این پروژه در ۸۴ صفحه تدوین شده و کلیه قوانین مربوط به پایان نامه و پروژه در آن رعایت شده است.

مقدمه پروژه داده کاوی در حوزه پزشکی و سلامت

حتماً تاکنون بارها عبارت “انقلاب دیجیتال” به گوشتان خورده است و احتمالاً درباره واژه هایی مانند انقلاب دیجیتال، انفجار اطلاعات، عصر رایانه، عصر اطلاعات و ارتباطات و واژه های مشابه، اطلاعاتی نیز دارید. اما چقدر به کاربرد عملی و ملموس این عبارات و مخصوصاً فایده انقلاب دیجیتال در زندگی فکر کرده اید؟

از سال ۱۹۵۰ به بعد که رایانه ، در تحلیل و ذخیره سازی داده ها به کار رفت ، حجم اطلاعات ذخیره شده درآن پس از حدود ۲۰ سال دو برابر شد و همزمان با پیشرفت فناوری اطلاعات ، حجم داده ها در پایگاه داده ها هر دو سال یک بار ، دو برابر شد و همچنان باسرعت بیش تری نسبت به گذشته حجم اطلاعات ذخیره شده بیش تروبیش تر می شود . با وجود شبکه جهانی وب ، سیستم های یکپارچه اطلاعاتی ، سیستم های یکپارچه بانکی ، تجارت الکترونیکی و …لحظه به لحظه به حجم داده ها در پایگاه داده ها اضافه شده و باعث به وجود آمدن انبارهای ) توده های ( عظیمی ازداده ها شده است ، در این میان سازمان­هایی موفقند که بتوانند حداقل ۷% داده هایشان را تحلیل کنند . تحقیقات انجام یافته نشان داده است که سازمانها کمتر از یک درصد داده هایشان را برای تحلیل استفاده می کنند . به عبارت دیگر در حالی که غرق در داده ها هستند تشنه دانش می باشند. از این رو ضرورت کشف و استخراج سریع و دقیق دانش از این پایگاه داده ها بیش از پیش نمایان شده است .

توجه : این پروژه برای اولین بار در سایت تهران آی تی قرار گرفته است.

بنابر اعلام دانشگاه MIT دانش نوین داده کاوی (Data mining ) یکی از ده دانش در حال توسعه ای است که دهه آینده را با انقلاب تکنولوژیکی مواجه می سازد. این تکنولوژی امروزه دارای کاربرد بسیار وسیعی در حوزه های مختلف است به گونه ای که امروزه حد و مرزی برای کاربرد این دانش در نظر نگرفته و زمینه های کاری این دانش را از ذرات کف اقیانوسها تا اعماق فضا می دانند . امروزه، بیشترین کاربرد داده کاوی در بانکها، مراکز صنعتی و کارخانجات بزرگ، مراکز درمانی و بیمارستانها، مراکز تحقیقاتی، بازاریابی هوشمند و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

داده کاوی پل ارتباطی میان علم آمار ، علم کامپیوتر ، هوش مصنوعی ، الگوشناسی ، فراگیری ماشین و بازنمایی بصری داده می باشد. داده کاوی فرآیندی پیچیده جهت شناسایی الگوها و مدل های صحیح، جدید و به صورت بالقوه مفید، در حجم وسیعی از داده می باشد، به طریقی که این الگوها و مدلها برای انسانها قابل درک باشند. داده کاوی به صورت یک محصول قابل خریداری نمی باشد، بلکه یک رشته علمی و فرآیندی است که بایستی به صورت یک پروژه پیاده سازی شود.

کاوش داد ه ها به معنی کنکاش داده های موجود در پایگاه داده و انجام تحلیل های مختلف بر روی آن به منظور استخراج اطلاعات می باشد. یعنی می توان با بهره گیری از قدرت فرآیند داده کاوی به شناسایی الگوها و مدلها و نیز ارتباط عناصر مختلف در پایگاه داده جهت کشف دانش نهفته در داده ها و نهایتا تبدیل داده به اطلاعات، پرداخت . در داده کاوی معمولا به کشف الگوهای مفید از میان داده هااشاره می شود . منظور از الگوی مفید ، مدلی در داده ها است که ارتباط میان یک زیر مجموعه از داده ها را توصیف می کند و معتبر ، ساده ، قابل فهم و جدید است.

لطفا از فیلم مربوط به پروژه هوش مصنوعی و سیستم خبره داده کاوی data mining دیدن فرمایید
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد