دانلود پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند

تهران آی تی / پروژه / دانلود پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند
پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند

دانلود پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند

پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند یکی از بهترین پروژه های تهیه شده توسط تیم تحقیق و توسعه سایت تهران آی تی میباشد این پروژه با فرمت داکیومنت ، ورد در اختیار کاربران سایت تهران آی تی قرار گرفته شده است و قابلت ویرایش دارد این پروژه ۱۱ صفحه میباشد و دارای بخش های مختلفی مانند چکیده ، مقدمه ، پایگاه دانش ، پایگاه داده ، موتور استنتاج ، واسط کاربر ، تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند ، بخش های مختلف یک سیستم خبره  ، بررسی ابزارهای تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند ، روش چگونگی کشف عدم اعتبار و … میباشد .

توجه : این پروژه دارای فرمت داکیومنت ، ورد و پی دی اف بوده و قابلیت ویرایش دارد

مقدمه پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند

“تأیید” و “اعتبارسنجی” دانش یکی از مسائل مورد توجه محققان از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون بوده است. محققین از آن زمان به فکر طراحی ابزاری مناسب جهت “تأیید” و “اعتبارسنجی” دانش برای   سیستم های مبتنی بر دانش بودند.

“تأیید” و “اعتبارسنجی” دانش یک مرحله ترکیبی برای تضمین کیفیت سیستم های نرم افزاری مبتنی بر دانش است. “تأیید” دانش، تضمینی برای درستی از جنبه مفهومی و “اعتبارسنجی” دانش، تضمینی از نظر قابل قبول بودن نرم افزار از طرف استفاده کننده می باشد. برای پیاده سازی و طراحی این مرحله به ابزارها، تکنیک ها و روش هایی نیاز می باشد. سیستم های خبره امروزی غالباً با چنین ابزار، روش و   تکنیک هایی تولید نشده اند.

با توجه به اهمیت “تأیید” و “اعتبارسنجی” دانش در این مقاله به بررسی طراحی و پیاده سازی سیستم خبره جهت ارزیابی ابزارهای تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند می پردازیم. در ابتدا با مطالعه ابزارهای موجود “تأیید” و “اعتبارسنجی”، پارامترهای ارزیابی همراه با مقادیر ممکن آن ها به صورت جدولی ارائه می گردد. مقادیر پارامترهای ارزیابی توسط پرس و جو از کاربر در قالب یک پایگاه داده طراحی شده است. دانش های به دست آورده شده در پایگاه دانشی که دربرگیرنده ارزش پارامترهای این پایگاه داده  می باشند ذخیره می شوند. با استفاده از استنتاج رو به عقب بر روی پایگاه دانش طراحی شده و حقایق کسب شده از پایگاه داده، ارزش نهایی هر ابزار تأیید و اعتبارسنجی دانش ارائه  می گردد. در نهایت توسط نرم افزار Microsoft Excel به صورت نموداری، ارزش کلیه ابزارها رسم می گردد. این نمودار ارزش ابزارهای تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند ارزیابی شده را به صورت تصویری به نمایش  می گذارد. شکل ۱ سیستم خبره مورد بررسی را توصیف می کند.

توجه : این پروژه یکی از بهترین پروژه های تهیه شده توسط تیم تحقیق و توسعه سایت تهران آی تی میباشد.

چکیده پروژه سیستم خبره جهت اعتبارسنجی دانش در سیستمهای هوشمند

در این مقاله به توصیف چگونگی طراحی و پیاده سازی یک سیستم خبره جهت ارزیابی ابزارهای تأیید و اعتبارسنجی دانش    سیستم های هوشمند می پردازیم. امروزه مسائل تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است که به موجب آن ابزارهای تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند نیز جزء مسائل پر اهمیت محسوب شده و در نتیجه پیاده سازی یک سیستم ارزیابی ابزارهای مذکور از کارهای امروزه محققین در این زمینه می باشد. سیستم خبره طراحی شده علاوه بر تعیین ارزش نهایی هر ابزار تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند، قادر به ارائه تشریح برای کاربر نیز می باشد و می تواند به سؤال های “چرا” و “چگونه” در رابطه با اولویت بندی ابزارها که از طرف کاربر مطرح می شوند پاسخ گوید و همچنین مراحل دستیابی به قوانین ارزش دهی از طریق گزینه “ردیابی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. خروجی سیستم خبره ارزیابی به صورت نمودار توسط نرم افزار Microsoft Excel ارائه خواهد شد.

تأیید و اعتبارسنجی دانش سیستم های هوشمند

صحت و تأیید پایگاه دانش نقش بسیار مهمی را در استنتاج درست و تصمیم گیری صحیح یک سیستم هوشمند بر عهده دارد و در واقع می توان گفت که یک پایگاه دانش صحیح و تأیید شده، صحیح و کامل بودن یک سیستم هوشمند مانند سیستم خبره را در شرایط مختلف تضمین  می کند.

اعتبارسنجی و تأیید یا به اختصار V&V در واقع یک پروسه ترکیبی برای تضمین کیفیت نرم افزار می باشد. به طور مختصر تأیید تضمینی برای درستی از جنبه تکنیکی و اعتبارسنجی تضمینی از نظر قابل قبول بودن نرم افزار از طرف مشتری یا استفاده کننده می باشد.

در اعتبارسنجی هدف چک کردن این مطلب است که آیا سیستم مورد نظر نیازهای کاربران را برآورده می کند یا نه. در تأیید ما محتوای پایگاه دانش، در واقع دانش های موجود در آن را، از نظر درستی سازگاری و کامل بودن مورد بررسی قرار می دهیم. هر زمان که دانش جدیدی به پایگاه دانش اضافه می شود، پروسه تأیید و اعتبارسنجی، مخصوصاً مسأله تأیید دانش جدید، دوباره اعمال می شود.

راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد