پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو

تهران آی تی / پروژه / پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو
پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو

پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو

پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو یکی از خوش ساخت ترین پروژه های سیستم خبره و هوش مصنوعی سایت تهران آی تی میباشد که در نرم افزار قدرتمند کلیپس پیاده سازی شده است و دارای درخت تصمیم گیری ، درخت دانش میباشد . از مزیتهای خوب دیگر پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو دارا بودن داکیومنت مناسب شامل مقدمه ، درباره کلیپس ، توضیحات سینتکس و سورس کد کلیپس است و همچنین این پروژه دارای فیلم آموزشی به زبان فارسی است که مراحل مختلف مانند نصب ، نحوه کار با پروژه ، ورودی دادن و خروجی گرفتن و … را آموزش میدهد و همچنین این پروژه دارای فایل .plc میباشد که قابلیت اجرا در نرم افزار کلیپس را دارد و در صورت لزوم به راحتی میتوان آن را ویرایش کرد.

توجه : این پروژه دارای داکیومنت با فرمت ورد ، داک و پی دی اف است که قابلیت ویرایش دارد.

مقدمه پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی

دلیل نوشتن پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو : همان طور که می دانید CLIPS تنها جهت پیاده سازی سیستم خبره است. سیستم خبرهای که شما آن را در ذهن و یا روی کاغذ طراحی کرده اید و این طراحی بر اساس تحقیق و پژوهشی است که شما در یک حوزه و از فرد خبره داشته اید. بنابراین جهت پیاده سازی یک سیستم خبره ابتدا شما می بایست به پژوهش و گفتگو با فرد خبره در آن حوزه بپردازید و کسب دانش کنید. سپس شما باید سناریو سیستم خود را بنویسید. این سناریو می تواند همان درخت تصمیم گیری باشد.

طبق سناریو از پیش تعیین شده شما میتوانید داده هایی را از کاربر بگیرید و بر اساس آن داده ها، خبرگی سیستم را که قوانین آن را کنترل میکنند به نمایش در آورید از این رو با یکی از تعمیر کاران خوب امداد خودرو سایپا به صحبت نشستیم و حاصل صحبت های ما شد درخت دانش  درخت تصمیم گیری که در ادامه پروژه میتوانید آن را مشاهده کنید .

توجه : این پروژه دارای فیلم آموزشی به زبان فارسی است

فیلم آموزشی پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس

فیلم آموزشی پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو توسط تیم مستر آی تی و تهران آی تی جهت آشنایی کاربران عزیز و دانشجویان به زبان فارسی تدوین شد این فیلم آموزشی کاربر را با نحوه صحیح نصب و راه اندازی نرم افزار کلیپس و همجنین نحوه لود کردن سورس پروژه در نرم افزار و نحوه کار با پروژه که شامل ورودی دادن و خروجی گرفتن و نمایش فکت ها ، قوانین و … میشود آشنا میکند به عبارتی کاربر پس از مشاهده فیلم آموزشی به راحتی میتواند با پروژه کار کند.لطفا از فیلم آموزشی ما دیدن فرمایید.

توجه : این پروژه دارای درخت تصمیم گیری ، درخت دانش است.

لطفا از فیلم مربوط به پروژه سیستم خبره ، هوش مصنوعی کلیپس عیب یابی خودرو دیدن فرمایید
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد