قوانین و مقررات

تهران آی تی / قوانین و مقررات
قوانین و مقررات

قوانین عمومی

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تهران آی تی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تهران آی تی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند.
  • کاربران می بایست هنگام سفارش محصول الکترونیکی مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • شما به تهران آی تی اطمینان می دهید که از این وب سایت ، محتوای آن و محصولاتش برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران است استفاده نخواهید کرد. شما از تهران آی تی به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.
  • مطالب این سایت فقط جهت آشنایی بیشتر و یادگیری شما با مفاهیم فناوری اطلاعات است و میزان یادگیری شما بستگی به تلاش و کوشش شما دارد
  • از ارائه مطالب و محصولات این وب سایت به اشخاص دیگر ( به عنوان فعالیت های علمی که خود انجام داده اید ) خودداری کنید .