دانلود ۳ مقاله برتر سیستم خبره

تهران آی تی / مقاله / دانلود ۳ مقاله برتر سیستم خبره
دانلود ۳ مقاله برتر سیستم خبره

دانلود ۳ مقاله برتر سیستم خبره

دانلود ۳ مقاله برتر سیستم خبره ، در این مطلب قصد داریم تا ۳ تا از برترین مقاله های سیستم خبره به زبان فارسی را به شما معرفی کنیم مقاله اول با نام سیستم خبره دندرال مقاله دوم به نام  تخمین آستانه با استفاده از قوانین فازی جهت نویززدایی در حوزه موجک مقاله سوم به نام  سیستم خبره برای ارزیابی دالهای بتنی در منطقه خلیج فارس

مقاله شماره یک : تخمین آستانه با استفاده از قوانین فازی جهت نویززدایی در حوزه موجک

فرمت این مقاله پی دی اف بوده و ۷ صفحه به زبان فارسی میباشد دارای بخش چکیده ، واژه کلیدی ، مقدمه ، منابع ماخذ و … میباشد

چکیده مقاله یک

آستانه گیری در حوزه موجک یک روش مؤثر برای حذف نویز است. به همین دلیل یافتن مقدار مناسب آستانه، یکی از موضوعات تحقیقاتی سالهای اخیر بوده است. در این مقاله، محاسبه مقدار آستانه به صورت یک مسأله بهینه سازی مطرح شده است. سپس با توجه به قابل فهم بودن قوانین فازی برای انسان، از الگوریتم wang-mendel استفاده شده است. در مرحله نخست، مجموعه قوانین لازم برای محاسبه آستانه از یک تصویر استخراج شده است. برای این منظور، ویژگیهای آماری آن تصویر در حوزه موجک مورد استفاده قرار گرفته است. در مرحله بعد، همان ویژگیهای آماری برای تصویر آزمایشی محاسبه می شوند و با استفاده از مجموعه قوانین تولید شده در مرحله نخست، مقدار آستانه محاسبه میشود و عمل نویززدایی انجام می شود.

مجموعه قوانین فازی به دست آمده، براساس ویژگیهای تصویر در سطوح مختلف تبدیل موجک است و برای هر یک از زیر باندهای افقی، عمودی و قطری در سطوح مختلف حوزه موجک، آستانه جداگانه محاسبه میشود: در نتیجه مقدار آستانه به طور وفقی برای زیربندهای مختلف، تغییر می کند. همجنین روشی پیشنهادی بر خلاف بسیاری از روشهای موجود به اندازه تصویر وابسته نیست و به تخمین واریانس نویز و یا سایر پارامترها نیازی ندارد. با توجه به موارد فوق، نتایج آزمایش روش ارائه شده بر روی تصاویر مختلف نشان داد که روشی پیشنهادی در مقایسه با روشهای موجود دارای دقت مناسبی است؛ علاوه بر این که حجم محاسباتی آن کمتر از روشهایی است که خطای کمی دارند.

مقدمه مقاله یک

رگرسیون غیر پارامتری، یکی از ابزارهای اصلی در آنالیز دادهها در دو دهه گذشته بوده است و هنوز یکی از موضوعات باز تحقیقاتی است. در اینجا هدف، بازیابی یک تابع مجهول بر اساس داده های نمونه است که با نویز گوسی جمع شونده آسیب دیدهاند. تنها فرضیات بسیار کلی در مورد این تابع وجود دارد؛ روشهای رگرسیون غیر پارامتری یا حذف نویز بدون تحمیل یک مدل رگرسیون پارامتری یک روش بسیار مؤثر و ساده برای یافت. ساختار در مجموعه دادهها مهیا می کنند.

در برخی از روشهای موجود معمولا فرضی می شود که ضرائب موجک تصویر دارای توزیع مستقل هستند. به دلیل این که این فرض برای کاهشی حجم محاسبات است و در عمل این توزیع مستقل نیست، کیفیت نویززدایی این روشها مناسب نیست. در روشهایی که بر اساسی بلوک بندی تصویر ارائه شده اند با دو مشکل روبرو میشویم. نخست یافتن طول مناسب برای بلوک است و دوم مشک از بین رفتن بعضی لبه های تصویر که موجب مات شدن تصویر می شود. از سوی دیگر به نظر می رسد از توانایی روشهای فازی در این زمینه استفاده نشده است. در روش ارائه شده، با مسأله محاسبه مقدار آستانه به صورت یک فرایند بهینه سازی بیان شده است و سپس با استفاده از ویژگیهای تصویر در حوزه موجک، مجموعه قوانین فازی با استفاده از روش wang-mendel تولید شده است. سپس با اعمال این قوانین به ویژگیهای تصویر آزمایشی، مقدار آستانه محاسبه میشود. روش پیشنهادی علاوه بر نتایج قابل قبول، مجموعه قوانین فازی تولید می کند که برای انسان قابل فهم هستند.

مقاله شماره دو : سیستم خبره dendral

فرمت این مقاله پی دی اف بوده و ۶ صفحه به زبان فارسی میباشد دارای بخش چکیده ، واژه کلیدی ، مقدمه ، منابع ماخذ و … میباشد

چکیده مقاله دو

از نخستین سیستم های خبره می توان به Dendral اشاره کرد که در سال ۱۹۹۵ توسط لیندسی و بوکانان و لیدربرگ پژوهشگران هوش مصنوعی در دانشگاه استنفورد ساخته شد . وظیفه این برنامه کامپیوتری، تحلیل های شیمیایی بود. ماده مورد آزمایش می توانست ترکیبی پیچیده از کربن، هیدروژن و نیتروژن باشد. Dendarl می توانست با بررسی آرایش و اطلاعات مربوط به یک ماده، ساختار مولکولی آن را شبیه سازی کند. کارکرد این نرم افزار چنان خوب بورد که میتوانست با یک متخصص رقابت کند .

مقدمه مقاله دو

در علم کامپیوتر پروژه Dendral دارای اهمیت زیادی است. اDendra اولین نرم افزار برنامه نویسی اکتشافی و تجربی بوده که برای تجزیه و تحلیل در علوم تجربی  به کار برده می شد و یکی از اولین برنامه هایی بود که به طور خودکار به کسب دانش می پرداخت . که بیشتر دانشی را که جمع اوری می کرد در حوزه علم شیمی بود. و برنامه Dendral دارای یک پایگاه دانش شده بود که میتواند ویرایش شود یا دوباره تعریف شود برای مشکلات جدید این پروژه به غیر از توسعه دهندگان آن توسط دارو خانه ها استفاده میشده است و این پروژه در عین حال که در پی اهداف تحقیقاتی خود بود به طور مداوم در بیشتر از یک دهه تولید می شد .

یکی از پروژه های بزرگ هوشی مصنوعی که علارقم اینکه دارای برجستگی خاصی بود موفقیت آن هم پایدار بود. و مهم تر از آن این پروژه باعث شد تا تحقیقات اکتشافی تجربی با استفاده از برنامه نویسی اکتشافی گسترده شود Dendral اولین سیستم متخصص و اولین برنامه هوش مصنوعی بوده است که حل مشکلات با استدلال علمی پرداخته است .

مقاله شماره سه : سیستم خبره برای ارزیابی خرابی

عنوان این مقاله سیستم خبره برای ارزیابی خرابی دالهای بتنی در منطقه خلیج فارسی میباشد و فرمت این مقاله پی دی اف بوده و ۸ صفحه به زبان فارسی میباشد دارای بخش چکیده ، واژه کلیدی ، مقدمه ، منابع ماخذ و … میباشد

چکیده مقاله سه

کشف منابع عظیم گاز و نفت طی سالهای اخیر در مناطقی مختلف خلیج فارس ضرورت ساخت و ساز و اجرای طرحهای بزرگات عمرانی را به دنبال داشته است . شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب و وجود املاح در منطقه، دوام سازه های انسانی را با خطر روبرو ساخته است. در بسیاری از دالهای بتنی سازه ها و یال های منطقه، علایمی از خرابی شاملی ترکهای متعامد و خرابیهای موضعی دیده می شود. لذا ارزیابی وضعیت دالهای بتنی سبب میشود تا از پیشرفت خرابی، از سرویسی خارجی شایانی و تعمیرسانراه جلوگیری شود. در این مقاله ضمنی بررسی و بیانی علالی و علایم خرابی در دالاهای بتنی در منطقه خلیج فارسی تیکت سیستنام خبره، برای ارزیابی خرابی دالهای بتنی بیان شده است . سیستم خبره، برنامه کامپیوتری هوشمنانی است که دانشی و روشهای استنباط و استنتاج را بکار می گیرد، تا مسایلی را حالی نماید. این سیستم شامل مفسر، روشی استنباط دانشی متحور و بایگاه داده میباشد. اینی روشی منطقی با یکتا خطای قابل قبولی مهندسی نتایج مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

مقدمه مقاله سه

 خلیج فارس به دلیل دارا بودن آب و هوایی گرم و مرطوب و وجود املاح نمک، عملکرد بتن را تحت تاثیر قرار می دهد. دمای غالب ۴۵ تا ۵۰ درجه و رطوبت نسبی ۶۰ تا ۱۰۰٪ باعث تسریع خرابی در بتن می شود. بتن ریزی در هوای گرم سبب کاهش کارآیی آن میشود که نیاز به مقدار آب در مخلوط ها را افزایش می دهد و باعث افزایش تخلخل و در نتیجه کاهش مقاومت و دوام بتن می شود. عوامل اصلی خرابی بتن در منطقه به ترتیب عبارتند از: خوردگی فولاد در بتن، حمله سولفاتی، هوازدگی ناشی از نمک، جمع شدگی، گرادیان حرارتی و واکنش سنگدانه با خمیر سیمان سرانجام این تاثیرات متقابل فیزیکی شیمیایی، ترک خوردگی و زوال بتن می باشد.

راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد