دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی همراه با ترجمه فارسی ، پیاده سازی و پاورپوینت ارائه

تهران آی تی / مقاله / دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی همراه با ترجمه فارسی ، پیاده سازی و پاورپوینت ارائه
دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی همراه با ترجمه فارسی ، پیاده سازی و پاورپوینت ارائه

دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی همراه با ترجمه فارسی ، پیاده سازی و پاورپوینت ارائه

دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی – در این پست قصد دارم یکی از برترین مقالات سایت تهران آی تی در حوزه پرداخت الکترونیکی با عنوان (مدل یکپارچه پذیرش پرداخت همراه یک کاربرد تجربی برای حمل و نقل عمومی) معرفی کنم.

این مقاله ارزشمند در سال ۲۰۱۶ در مجله ELSEVIER به چاپ رسیده و توسط تارنمای ساینس دایرکت ایندکس شده و جزء مقالات برتر این تارنما در حوزه پرداخت الکترونیکی میباشد.این مقاله ارزشمند شامل ۱۷ صفحه میباشد که توسط تیم قدرتمند ترجمه تهران آی تی که همگی تحصیل کرده در این حوزه میباشند ترجمه شده و ترجمه فارسی این مقاله شامل ۲۸ صفحه میباشد.

همانطور که از عنوان مقاله پرداخت الکترونیکی پیداست این مقاله مرتبط با پرداخت سیار و تیکت موبایل میباشد و برای پیاده سازی مقاله تصمیم به طراحی و برنامه نویسی یک اپلیگیشن آندروید تیکت موبایل تحت عنوان متروی تهران کردیم.و این اپلیکیشن بر روی کلیه گوشی های آندرویدی قابل نصب است.

در ایجاد فایل پاورپوینت یا ارائه مقاله سعی شده که گرافیک جذابی همراه با جملات روان داشته باشد که بتواند کلیات مقاله را در بر گیرد و دانشجویان توانایی ویرایش آن را داشته باشند.

توجه : این مقاله یکی از ۵ مقاله برتر دز زمینه پرداخت الکترونیکی در مجله الزویر میباشد.

مشخصات مقاله isi پرداخت الکترونیکی انگلیسی

  • عنوان مقاله : The Integrated Model on Mobile Payment Acceptance (IMMPA): An empirical application to public transport
  • تعداد صفحات مقاله : ۱۷ صفحه
  • مجله منتشر کننده مقاله : ELSEVIER
  • تارنمای ایندکس کننده : ساینس دایرکت برای مشاهده مقاله در ساینس دایرکت اینجا کلیک کنید

مشخصات مقاله isi پرداخت الکترونیکی فارسی

  • عنوان مقاله : مدل یکپارچه پذیرش پرداخت همراه یک کاربرد تجربی برای حمل و نقل عمومی
  • تعداد صفحات مقاله : ۲۸ صفحه
  • فرمت مقاله :فرمت مقاله به صورت doc و pdf میباشد که قابلیت ویرایش دارد

توجه : این مقاله توسط دانشجویان رشته فناوری اطلاعات ترجمه شده و از کیفیت بالایی بر خوردار است.

چکیده مقاله isi پرداخت الکترونیکی به زبان فارسی

این تحقیق میزان پذیرش و استفاده از پرداختهای همراه را با تمرکز بر فناوری های بلیط تلفن همراه در محیط حمل و نقل عمومی بررسی میکند. ما با در نظر گرفتن تحقیقات پیشین دربارهء سابقهء پذیرش استفاده از فناوری در کاربران و با هدف گسترش دانش از طریق مشارکت خلاقانه، به تحقیق دربارهء پیش بینی های اصلی در اهداف استفاده از خریدن با تلفن همراه و روابط میان این پیش بینی ها میپردازیم. مدلهای اصلی مورد ارجاع در این تحقیق، مدل پذیرش فناوری TAM ، مدل انتشار نوآوری DOI و مدل نظریهء یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری UTAUT هستند. مدل جدید پیشنهادی توسط ما مدل یکپارچه پذیرش پرداخت همراه IMMPA نام دارد و بر مبنای مدلهایی که پیش از این اشاره شد، به صورت اختصاصی برای پرداخت با تلفن همراه در حمل و نقل عمومی طراحی شده است. این مدل با ترکیب متغیرها در مدلهای موجود و اضافه کردن متغیرهای جدید براساس پرداخت با تلفن همراه _ خرید بلیط، ایجاد شده است. چارچوب نظری با استفاده از مدلهای معادلهء ساختاری مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که هدف از استفاده از یک فناوری تحت تأثیر کارآمدی، سهولت استفاده و امنیت آن فناوری است. علاوه بر این، کارآمدی به طور همزمان تحت تأثیر سهولت استفاده، همخوانی با ارزشهای کاربران و نیازها و نگرش آنها نسبت به خدمات تلفن همراه است. گذشته از آن، مدلها وجود رابطهء مستقیم میان هدف از استفاده از یک فناوری و استفادهء واقعی آن را تأیید میکنند. پیش بینی جدید، که همان نگرش نسبت به خدمات تلفن همراه است، شامل همان ملزوماتی است که هر برنامهء خرید بلیط همراه باید در این حوزه به آنها رسیدگی کند: اطلاعات کامل، اطلاعات اضافی دربارهء زمان و تأخیرها، سرعت استفاده، محیط کاربری قابل درک و شخصی سازی مسیر. یک عامل تازه شناسایی شدهء دیگر در حوزهء پرداخت همراه، امنیت است. به دلیل آنکه ممکن است مانعی بر سر راه خرید بلیط با تلفن همراه باشد، این عامل باید توسط گردانندگان بازار در نظر گرفته شود. اصالت این مقاله بر درک یک مدل جدید به نام IMMPA است که به طور اختصاصی برای پرداخت همراه در حمل و نقل عمومی طراحی شده است.

توجه : این مقاله دارای فایل پاور پوینت مخصوص ارائه با قابلیت ویرایش دارد.

فایل ارائه ، پاورپوینت مقاله isi پرداخت الکترونیکی

در ساخت پاورپوینت مقاله isi پرداخت الکترونیکی سعی شده تا کلیه قواعد مربوط به ایجاد یک پاورپوینت جهت ارائه علمی رعایت شود و همچنین دارای گرافیک جذاب و جملات روان باشد و توانایی انتقال مفاهیم را به مشاهده کنندگان ارائه بدهد.

  • تعداد صفحات فایل ارائه : ۴۶ صفحه
  • فرمت فایل ارائه : pptx یا همان پاورپوینت و pdf با قابلیت ویرایش

مشاهده تصاویری از فایل ارائه مقاله isi پرداخت الکترونیکی

پیاده سازی مقاله isi پرداخت الکترونیکی

از آنجا که مقاله isi پرداخت الکترونیکی ترجمه شده تحت عنوان مدل یکپارچه پذیرش پرداخت همراه یک کاربرد تجربی برای حمل و نقل عمومی بوده و بیشتر درباره راه کار هایی از پرداخت صحبت میکند که به تسهیل در پرداخت ، قابل پذیرش بودن کاربر ، استفاده راحت و … میپردازد ، تصمیم به پیاده سازی یک اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی کردیم که روند پرداخت بلیط مترو را تسهیل کند و مطابق با راه کار ها و شیوه های متنوع روز دنیا باشد. این اپلیکیشن با زبان جاوا و در محیط eclipse طراحی و پیاده سازی شده و قابلیت ویرایش دارد و همچنین دارای فایل .apk که قابلیت نصب بر بروی تمامی گوشی های آندروید میباشد.

توجه : این مقاله توسط زبان جاوا به صورت اپلیکیشن آندروید پیاده سازی شده است.

مشاهده تصاویر اپلیکیشن طراحی شده پرداخت الکترونیکی

قابلیت های اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی طراحی شده

  • قابلیت شارز با کیف پول الکترونیکی
  • قابلیت شارژ آنلاین
  • قابلیت شارژ آفلاین
  • قابلیت پرداخت بلیط با بارکد
  • قابلیت پرداخت بلیط با NFC
  • و ..
لطفا از فیلم مربوط به دانلود مقاله isi پرداخت الکترونیکی همراه با ترجمه فارسی ، پیاده سازی و پاورپوینت ارائه دیدن فرمایید
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد