دانلود مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

تهران آی تی / مقاله / دانلود مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی
دانلود مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی – در این پست قصد دارم تا یکی از بهترین مقالات isi مدیریت زنجیره تامین ، scm را معرفی کنم این مقاله در سال ۲۰۱۶ در مجله ELSEVIER پذیرش و چاپ شده و توسط تارنما های مطرحی همچون sciencedirect نمایه شده اند و جزء ۲۰ مقاله برتر سال ۲۰۱۶ در زمینه مدیریت زنجیره تامین میباشد. وان مقاله ارزشمند توسط تیم ترجمه تهران آی تی که همگی در رشته های فناوری اطلاعات ، نرم افزار و صنایع تدریس کرده اند ترجمه و ویرایش شده که دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد.

توجه : تعداد صفحات انگلیسی این مقاله ۹ صفحه و تعداد صفحات ترجمه آن ۱۶ صفحه میباشد و فرمت آن ورد است

مشخصات مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm

  • تعداد صفحات انگلیسی این مقاله ۹ صفحه و تعداد صفحات ترجمه آن ۱۶ صفحه میباشد
  • عنوان انگلیسی مقاله Using SCOR model to gain competitive advantage
  • عنوان فارسی مقاله  کاربرد مدل SCOR برای کسب مزیت رقابتی
  • فرمت مقاله ترجمه شده DOC یا همان ورد است که به راحتی قابلیت ویرایش دارد
  • برای مشاهده مقاله که در تارنمای ساینس دایرکت نمایه شده اینجا کلیک کنید
  • سال چاپ مقاله ۲۰۱۶ ، قرار گرفته در ۲۰ مقاله برتر مدیریت زنجیره تامین سال ۲۰۱۶

توحه : این مقاله جزء ۲۰ مقاله برتر سال ۲۰۱۶ در زمینه مدیریت زنجیره تامین میباشد

چکیده مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

در دنیای در حال توسعه و در حال جهانی شدن ، رقابت بی رحمانه ای میان زنجیره های تامین شرکتها وجود دارد . زنجیره تامین یک محصول شامل فعالیتهایی از ساخت و تولید مواد اولیه تا یک محصول نهایی است که بعضاً به مصرف کننده نهایی تحویل داده میشود . مرجع عملیات زنجیره تامین (SCOR ) توصیفی استاندارد از فرآیندهای زنجیره تامین ، سنجش های عملکردی و بهترین فن آوری های توانمد ساز را فراهم می آورد . ساختار اصلی مدل مرجع ۵ فرآیند زنجیره تامین را بررسی میکند : طرح ، منبع ، ساخت ، تحویل و بازگشت . هدف این مطالعه بسط و نشان دادن کاربرد مدل SCOR برای شرکتها است . طی این مطالعه مقالاتی در مورد مدل SCOR ارزیابی میشوند . مشاهدات و توصیه هایی نیز بر طبق گپ های پژوهشی در ادبیات این حیطه به اشتراک گذارده میشوند

توجه : این مقاله در سال ۲۰۱۶ در مجله ELSEVIER پذیرش و چاپ شده

مقدمه مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

در بین شرکتها رقابت بالایی وجود دارد و برای سودمند بودن شرکتها کارایی و زنجیره تامین شان را افزایش میدهند و هزینه هایشان را کاهش میدهند . به یاد داشته باشید که شرکتها باید فرآیندهایشان را یکپارچه کنند و آنها را با دیگر شرکتها مقایسه کنند . با این روش ، آنها میتوانند فرآیندها را آنالیز ، ارتقاء بعنوان معیار قرار دهند ، تحلیل فرآیند را ارزیابی کرده و سنجش های عملکردی را به صورت دقیق تعیین کنند . این سنجش های عملکردی را میتوان به راحتی اندازه گیری و ارزیابی کرد .

بر طبق بالستروف و همکاران ۲۰۱۲ رفتار طبیعی با هم حرکت کردن ماهی ها در تعیین و توجیه زنجیره های تامین آنها ضروری و حیاتی است . از آنجا که جدایی میتواند موجب مرگ ماهی شود . در مورد زنجیره های تامین کلی ، عدم صف بندی انطباق صحیح و عدم توانایی در حرکت همزمان و کلی میتواند به معنای خدمات ضعیف ، موجودی بالا ، هزینه های غیر قابل پیش بینی ، رشد و سود محدود و فقدان سهم بازاری باشد . نکته مهم چگونگی حرکت به صورت واحد و بدون برهم زدن دیگر محدوده ها و نواحی است که به خوبی در حال کار هستند .

زنجیره های تامین با استفاده از آخرین ابزار و فناوری ها به صورت زنجیره های سودمند و کارآ نمود پیدا کرده اند . با هدف افزایش سطح خدمات ، فروشندگان زنجیره تامین نیاز به استفاده از یک مدل استاندارد دارند تا عملیات خود را پایه ریزی کرده و عملکردشان را بسنجند . به منظور کسب مزیت رقابتی و ارتقای عملکرد سازمانی شرکتها ، مدل SCOR از سوی انجمن زنجیره تامین ( SCC ) ایجاد و توسعه یافته تا عملکرد زنجیره را بسنجد . این مدل واژگان فنی استاندارد را فراهم می آورد که در تعیین ، تنظیم و اجرای فرآیندهای زنجیره تامین قابل استفاده هستند . مدل SCOR دارای فرآیندهای متعددی است و این فرآیندها به صورت طرح ، منبع ، ساخت ، تحویل و برگشت نامگذاری میشوند .

  • طرح : این فرآیند شامل تحلیل اطلاعات و پیش بینی گرایشات بازاری کالا و خدمات است . بازاریابی و همچنین بخش های تامین مالی فرآیند طراحی و برنامه ریزی را از طریق گزارشات ماهانه و سالیانه به کار میگیرند .
  • منبع : شامل یک سیستم تدارکات و خرید همراه با یک الگوی خرید است و شامل جستجو ، مذاکره و عامل های ارزیابی است تا انتخاب تامین کننده مذاکره و ارزیابی بهبود و اصلاح یابد.
  • ساختن : شامل تولید و ساخت کالا نه تنها بر حسب زمان بلکه همچنین براساس بسته بندی تولید نیز میباشد .
  • تحویل : شامل فرآیندی است که کالاها و خدمات تکمیل شده را جهت کسب تقاضاهای برنامه ریزی شده یا واقعی فراهم میکند .
  • برگشت : شامل فرآیندهای برگشت کالاها یا دریافت محصول است .
مدل SCOR (شورای زنجیره تامین: SCOR 9.0 نمای کلی کتابچه، 2008)

مدل SCOR (شورای زنجیره تامین: SCOR 9.0 نمای کلی کتابچه، ۲۰۰۸)

محتویات مقاله isi مدیریت زنجیره تامین scm با ترجمه فارسی

  • فایل ترجمه مقاله به زبان فارسی با فرمت ورد قابل ویرایش ۱۶ صفحه
  • فایل ترجمه مقاله به زبان فارسی با فرمت pdf دارای ۱۶ صفحه
  • فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی با فرمت pdf دارای ۹ صفحه
راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد