آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

تهران آی تی / فیلم آموزشی / آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی
آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

نکته خیلی مهم در برنامه نویسی سیستم های خبره با نرم افزار پرولوگ خود ، نرم افزار پرولوگ است که دارای ورژن های مختلفی میباشد که در این مطلب یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های پرولوگ که قابلیت نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی را دارد برای دانلود قرار داده ایم لطفا فقط از این نسخه استفاده کنید و آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی را دنبال کنید .

پیشنهاد ویژه تهران آی تی : برای مشاهده کلیه پروژه های پرولوگ تهران آی تی اینجا کلیک کنید .

در ادامه این مطلب آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی را برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته ایم در ابتدا برای آشنایی دانشجویان با مبانی و اصول برنامه نویسی پرولوگ فایل های آموزشی که به صورت جزوه و با پسوند pdf میباشد را قرار داده ایم که با مطالعه آنها به راحتی میتوانید شروع به کد نویسی در محیط نرم افزار پرولوگ کنید . فیلم های آموزشی پرولوگ به زبان فارسی را نیز تا فصل سوم آماده کرده ایم و در حال تدوین میباشد به زودی برای دانلود قرار میدهیم .

فصل ۱ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۱ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ درباره تعریف روابط بوسیله حقایق میباشد که در آن نحوه تعریف روابط به صورت کامل و با مثال های زیاد آموزش داده میشود و به تفاوت میان حقایق و قوانین میپردازد و در آخر درباره انواع فراکرد ها و روابط بازگشتی و نحوه پاسخ گویی به پرسش ها در پرولوگ پرداخته ایم این فصل از آموزش از مهم ترین بخش های پرولوگ میباشد .

فصل ۲ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۲ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ درباره اشیا میباشد و در باره نحوه تعریف رشته ، کاراکتر ، اعداد ، متغییر ها و ساختار نتغییر های مختلف در پرولوگ پرداخته و در ادامه به مباحث مهم برنامه نویسی مانند تطابق ، الگوریتم در پرولوگ و معنای توصیفی و رویه ای برنامه در پرولوگ میپردازد و در آخر چندین مثال کاربردی مانند مساله میمون و موز را با توضیحات کامل آورده ایم .

فصل ۳ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۳ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ درباره نحوه تعریف و کار با لیست ها میباشد که در آن به معرفی انواع لیست ها در پرولوگ و نمایش لیست ها و تعریف لیست های تو در تو و عملیات بر روی انواع لیست ها مانند حذف یک عنصر از لیست اضافه کردن یک عنصر به لیست و جایگشت ها پرداخته ایم . و در آخر انواع عملیات ریاضی و الگوریتم های مهم مانند مرتب سازی سریع و شبیه سازی یک nfa و برج های هانوی همراه با مثال و توضیحات کامل آورده شده است .

فصل ۴ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۴ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ درباره جلوگیری از عقب گرد و مثال هایی برای استفاده از cut و نفی و مشکلات cut و negation بحث میکند و درباره نحوه جلوگیری از عقبگرد در پرولوگ و توضیح توابه ۲ پله ای و نحوه استفاده از cut و مزایا و معلیب cut بحث میکند این فصل همراه با کلی مثال و توضیحات کامل و جامع میباشد .

فصل ۵ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۵ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ درباره برقراری ارتباط با فایل ها و پردازش فایل های حاوی عبارت و کار با کاراکتر ها و همچنین ایجاد و تجزیه اتم ها بحث میکند  این فصل همراه با کلی مثال و توضیحات کامل و جامع میباشد .

فصل ۶ آموزش پرولوگ همراه با فیلم فارسی

فصل ۶ آموزش زبان برنامه نویسی پرولوگ برای کار های حرفه ای تر به نگارش در آمده و نحوه ارتباط پرولوگ با ویژوال استدیو میپردازد به طور کلی همراه با مثال و تصاویر مختلف سعی در آن داشته که نحوه برنامه نویسی سیتم خبره با زبان c# در نرم افزار قدرتمند visual studio را به کاربران آموزش دهد .

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد