دانلود مقاله سیستم خبره isi همراه با ترجمه فارسی مدیریت ترافیک در شبکه

تهران آی تی / مقاله / دانلود مقاله سیستم خبره isi همراه با ترجمه فارسی مدیریت ترافیک در شبکه
دانلود مقاله سیستم خبره isi همراه با ترجمه فارسی مدیریت ترافیک در شبکه

دانلود مقاله سیستم خبره isi همراه با ترجمه فارسی مدیریت ترافیک در شبکه

دانلود مقاله سیستم خبره isi همراه با ترجمه فارسی مدیریت ترافیک در شبکه این مقاله isi بوده و به زبان انگلیسی است و به فارسی ترجمه شده است نسخه انگلیسی مقاله ۱۳ صفحه و نسخه ترجمه مقاله به زبان فارسی ۱۴ صفحه میباشد نسخه ترجمه مقاله با فرمت داک ، ورد بوده و قابل ویرایش است . این مقاله در سال ۲۰۱۶ در isi منتشر شده است .

توجه : این مقاله دارای نسخه فارسی و انگلیسی با فرمت داک ، ورد و پی دی اف بوده و قابل ویرایش است

عنوان فارسی مقاله

یک سیستم خبره برای مدیریت لحظه ای ترافیک در شبکه های بیسیم محلی

عنوان انگلیسی مقاله

An expert system for real-time traffic management in wireless local area networks

چکیده مقاله به زبان فارسی

در این مقاله به بررسی کنترل تجمع و جریان و همچنین ازدیاد بار لحظه ای ترافیک از طریق شبکه های بی سیم محلی به شبکه های خورشیدی موبایل پرداخته می شود. سیستم کنترل طراحی شده بر مبنای یک سیستم تخصصی سلسله مراتبی میباشد که در آن گنجانده شده است. این سیستم جریان های ترافیک فرستنده گیرنده ها را برای بهبود شرایط شبکه و دستیابی به محدوده های مناسب برای تاخیر و توان عملیاتی متناسب با اپلیکیشن به کار می بندد. در شبکه های بیسیم، تاخیر و توان عملیاتی به اندازه پکت (‌بسته)، بازه ی زمانی انتقال بسته، و تراکم اتصال گره وابسته است. بنابراین، کنترل موجود در گره مقصد تاخیر یک طرفه و تغییرات تاخیر یک طرفه مربوط به ترافیک وارد شده را میانگین گیری می نماید. بر این اساس اندازه بسته و بازه زمانی انتقال بسته را در گره مبدا به وسیله ی نتقال یک دستور کنترل به مبدا، تنظیم می نماید. اگر سطح غالب ترافیک در شبکه علیرغم عملیات کنترلی، از ظرفیت آن فراتر رود دستگاه برای انتقال آسنکرون بار ِاضافی به یک شبکه اضافی مهیا می شود.

مدل کنترل به وسیله ی یک شبیه سازی از ترافیک پروتکل صدا در اینترنت در شبیه ساز ِ شبکه OMNeT++ ارزیابی شد. نتایج نشان داده¬اند که سیستم تخصصی ساخته شده، قادر به تنظیم اندازه بسته و تناسب آن با بهینه¬ی ترافیک ِ مربوط به کاربرد و ترافیک انتقال را دارد و هنچنین قابلیت ِانتقال به یک شبکه¬ی دیگر در صورتی که میزان بار ترافیک از ظرفیت شبکه فراتر رود را نیز دارا می¬باشد، و این امر ربطی به عملیات کنترلی انجام شده ندارد. اگرچه این کار در اصل به خاطر مسائل ِکنترل تراکم و جریان سیستم های شبکه های بی سیم محلی انجام شد و شبیه سازی¬ها و نتیجه¬ها برای سیستم IEEE 802.11b تهیه شد، روش¬ها و تکنیک¬ها محدود به این سیستم¬ها نمی شود، بلکه برای سایر شبکه¬های فعال با packet نیز کاربرد دارد.

توجه : این مقاله در سال ۲۰۱۶ در isi منتشر شده است

مقدمه  مقاله به زبان فارسی

با استفاده ی هر روزه از شبکه های سلولار، قابلیت حرکت و سیار بودن در حین ارتباط برای کاربران نهایی تبدیل به یک واقعیت عادی شده است. یک شرط سیار بودن به زودی ارتباطات مبتنی بر اینترنت نیز ایجاد شد، و اکنون شبکه های تلفن موبایل (‌سیار) با تحولی بلند مدت به سوی ساختار زیربنایی پروتکل اینترنت در حرکت می باشند که دارای این هدف نهایی است که تمامی سرویس های ارائه شده توسط شبکه های سلولار نسل دوم و سوم را به وسیله ی یک شبکه یIP ارائه نماید، اگرچه شبکه های پروتکل کنترل انتقال در اصل برای کاربرد های موبایل (‌سیار) طراحی نشده بودند. برای مثال، دستگاه هایی که روی اینترنت هستند به وسیله ی یک IP آدرس شناسایی می شوند، که دارای نقش دوگانه می باشد: اول این که به عنوان یک شناسایی کننده و دوم به عنوان یک مکان نما برای دستگاه های شبکه شده عمل می کند. اگر یک دستگاه نقطه ی اتصال خود را تغییر دهد، که می تواند دسترسی به شبکه ی بیسیم یا وایرلس باشد، IP آدرس آن نیز تغییر می کند، که بدان معناست که دستگاه های دیکر در شبکه اگر بخواهند که با این دستگاه در ارتباط باشند باید آدرس IP جدید آن را داشته باشند. تغییر در آدرس IP موجب شکست پروتکل لایه بالاتر می شود، که برای کاربرد هایی که اتصالات حساس دارند یا کاربرد هایی که نیاز به رجیستر کردن آدرس IP دارند، مساله ساز است.

گالری تصاویر پروژه

راهنمای خرید

خرید از تهران آی تی به صورت آنلاین بوده لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ایمیل میشود بدیهی است که در هنگام خرید باید از ایمیل واقعی خود استفاده کنید. چنانچه نیاز به هرگونه سوال درباره محصول و یا مشاوره و کمک در خرید آنلاین داشتید از طریق ایمیل و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید 09121486770 ahadian2@gmail.com

جستجو کنید

طراحی و پیاده سازی پروژه های طراحی سایت دانشجویی

انجام، اجرا و طراحی پروژه های طراحی سایت برای دانشجویان با HTML CSS PHP ASP.NET JAVA و ... با کمترین هزینه. برای مشاهده نمونه کارها و یا دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت تهران آی تی با ما در تماس باشید. ما بهترین پروژه های طراحی سایت را با حداقل هزینه برای شما طراحی میکنیم - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

مطالب مرتبط

لطفا از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید

دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

کامل ترین و بهترین دوره رایگان Asp.Net MVC 5 شامل 44 قسمت - ASP.NET یک فریمورک وب رایگان برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب بر روی دات نت فریم ورک با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. از این رو تیم تحقیقاتی تهران آی تی به این نتیجه رسید که دوره رایگان و کاربردی در خصوص ASP.NET MVC 5 منتشر کند. این دوره آموزشی رایگان با عشق و علاقه برای شما پژوهندگان علم تولید شده است.

ورود به دوره رایگان بنفش ASP.NET MVC

جــذاب های هفته

از پربازدیدترین مطالب تهران آی تی در هفته ای که گذشت دیدن فرمایید

باورکردنی نیست فقط با 300 هزار تومان

طراحی سایت شما + طراحی اپلیکیشن هدیه و رایگان
این یک حراج است در مدت زمان محدود - شرکت های زیادی سایت های ارزان طراحی میکنند اما آیا کیفیت لازم را دارا هستند؟ طراحی سایت ارزان به همراه اپلیکیشن رایگان هدیه برای اولین بار توسط تهران آی تی مخصوص سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ و حتی جدید تیم طراحی سایت تهران آی تی در کنار شماست تا شناخته شوید - مشاوره رایگان 09121486770

مــشاوره و مشاهده نمونه کارها

پشتیبانی 24 ساعته

تیم تهران آی تی در هفت روز هفته و 24 ساعت روز آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران و ارائه مشاره رایگان میباشد